ریگاباد یعنی شورو شوق عصر پنجشنبه "یعنی بوی تعطیلی وفراغت از فشار پدر و مادرها برای نوشتن تکلیف و
خواندن درس"با بهانه فردا جمعه تعطیله... یعنی شلوغی چهار راه ابوذر یعنی سرویس به مقصد .....
ادامه مطلب
سلامی دوباره به ریگاباد...ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: سلامی به ریگاباد,سلامیدوباره به ریگاباد, نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:16
ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:16
ریگاباد ما آبادیش رفت
بلرزید و تمام شادیش رفت
ریگ آباد شهری که نه جغرافیا میشناخت و نه زمان برایش مهم بود
سلامی دوباره به ریگاباد...ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:15
ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:15
ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: سلامی به ریگاباد,سلامیدوباره به ریگاباد, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:15
به نام نامی دوست........که هرچه داریم از اوست
باسلام وعرض ادب :اگر خداوند سالها پیش به حکمت خویش بازنشستگی پدران و زلزله را بهانه ای برای رفتن ما از دیار خاطره ها قرار داد تا ما آینده خود و فرزندانمان را در فرسنگها دورتر جستجو کنیم وبین ما فاصله فیزیکی انداخت اینک به رحمت خویش پنجره ای گشود که بار دیگر گرد هم آئیم .گوئی دعاهایمان را اجابت نموده است..
سلامی دوباره به ریگاباد...
ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: سخنی با شما,وبلاگ سخنی با شما, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:15
من از چه کسی گله کنم؟ من که خانه بزرگ نمی خواستم ..
( دل نوشته ای از مهری نجفی) لطفا به ادامه مطلب مراجعه شود.
سلامی دوباره به ریگاباد...
ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: من از چه نژادی هستم,من از چه حافظ شهرم جوی,من از چه گویم غیر تو,من از چهل سالگی میترسم,از من چه دیدی؟,از من چه دیدی قربانی,من از عناصر چهارگانه اطاعت میکنم,خرمی دولت من از چه بریدی,از من چه میماند,ازمن چه میخواهی, نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:15
ما را در سایت سلامی دوباره به ریگاباد دنبال میکنید
برچسب: دل نوشته های زیبا,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های کوتاه,دلنوشته های من,دلنوشته های تنهایی,دل نوشته های عربی,دلنوشته هایم,دل نوشته های ناب زیرخاکی,دل نوشته های خدایی, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:15